شنبه 1 ثور 1403 برابر با Saturday, 20 April , 2024
آمریت انکشاف مسلکی پوهنتون خاتم النبیین (ص) در سلسله نشست‌ها و ورکشاپ‌های خویش روز سه شنبه مورخ 25/7/1402 ورکشاپ استفاده از ایمیل¬های رسمی با آدرس پوهنتون را با حضور اساتید هیئت علمی پوهنتون در دفتر ریاست برگزار نمود. در این جلسه ابتدا جناب آقای دکتر محمد اسحاق مهدوی آمر انکشاف مسلکی ضمن خوش‌آمدگویی به اساتید، به اهمیت و جایگاه مکاتبات اداری با استفاده از آدرس¬ ایمیل¬های رسمی تأکید کردند. دکتر مهدوی افزودند امروزه در دنیای زندگی می‌کنیم که داشتن و استفاده از ایمیل آکادمیک یکی از عواملی است که منجر به بهبود جایگاه وب سایت در رنکینگ جهانی می‌شود. جناب آقای دکتر حسین حبیبی ریاست محترم دانشگاه ضمن قدردانی از آمریت محترم انکشاف مسلکی بر ضرورت برگزاری ورکشاپ‌های انکشافی و ارتقای ظرفیت تأیید و تاکید نمودند.
در ادامه انجنیر دین محمد عطائی آمر منابع انسانی و مسئول سایت پوهنتون ضمن راهنمایی نحوه ثبت و استفاده از ایمیل توزیع شده برای اساتید، تأکید کردند که استفاده از ایمیل¬های رسمی و اکادمیک به عنوان ابزار رسمی مکاتبات در نظر گرفته شده و توضیحات لازم جهت ارسال ایمیل ارائه گردید. ثبت امضا در ایمیل¬های متذکره جهت رسمیت داشتن آنها از دیگر موارد آموزشی در برنامه بوده و قرار شد که جزئیات آموزش داده شده به صورت ویدیو در اختیار اساتید قرار گیرد.
لازم به یادآوری است آمریت انکشاف مسلکی ورکشاپ نحوه نگارش مقالات آی اس آی را در سمستر قبلی برگزار نموده و به منظور تکمیل فرایند آموزش¬های ارائه شده، ایمیل¬های رسمی صادر و در اختیار اساتید هئیت علمی قرار گرفت. ادامه سلسله جلسات متذکره در برنامه کاری آمریت انکشاف مسلکی بوده و مراتب به کلیه اساتید ابلاغ و ادامه عملی این ورکشاپ در دستور کار این اداره قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *