چهارشنبه 29 حمل 1403 برابر با Wednesday, 17 April , 2024
دیدار مسئولین امر به معروف و نهی از منکر ولایت غزنی با محصلین اناث پوهنتون خاتم‌النبیین-غزنی

در سلسله دیدارهای رسمی، سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱/۳۰ رأس ساعت ۹:۳۰ قبل از ظهر، هیأت از مسئولین امر به معروف و نهی از منکر ولایت غزنی با دانشجویان اناث پوهنتون خاتم‌النبیین-غزنی در سالن اجتماعات این پوهنتون دیدار داشتند. در این دیدار ضمن تقدیر از حضور پر شور دانشجویان اناث در این برنامه روی سیره و زندگی پیامبر اکرم و خدیجه کبری و فرمایشات رسول اکرم در خصوص فراگیری علم و فرض بودن آن بر مرد و زن تاکید داشته و در کنار آن روی الگو برداری از سیره پیامبر و زندگی خدیجه کبری نیز تاکید کرده و رعایت حجاب اسلامی را نیز از مولفه‌های بارز در ایجاد نظم و انضباط در جامعه دانستند.

در ادامه این سخنان هیأت مذکور ضمن تشویق دانشجویان اناث جهت حضور در عرصه تعلیم و تربیت، بیان داشتند که دانشجویان این پوهنتون الگوی خوبی برای مردم دیندار و شریف ولایت غزنی در جهت رعایت حجاب و شئونات اسلامی می‌تواند باشند.

در ادامه دکتر سید محمد تقی هاشمی نماینده اساتید پوهنتون خاتم‌النبیین-غزنی ضمن تقدیر و تشکر از حضور هیأت مذکور، سخنان ارزنده‌ای را در خصوص اهمیت امر به معروف و نهی از منکر بیان داشته و رعایت این امر را سبب بالندگی و ایجاد نظم دینی در جامعه اسلامی دانستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *