د علمي مرستیال تر ټولو مهمې موخې په ټولنه کې د ژمنو او متخصصو بشري منابعو روزل، په دوامداره توګه د زده کړو کیفیت ښه کول، د لوړو زده کړو وزارت د عمومي تعلیمي پالیسیو پلي کول، د لوړو زده کړو وزارت سره د اړیکو ټینګول دي. چې په دې توګه د نورو پوهنتونونو او د پوهنځیو او ماتحت واحدونو ترمنځ د تعامل پراخول او د تعلیمي پروګرامونو عمومي اصول تنظیمول او د دوی د ښه تطبیق څارنه، د پوهنتون عمومي علمي او تعلیمي پالیسیو ته وده ورکولو لپاره دنده ترسری کوي.
د المصطفی ټولنې څخه د قرآن او علوم د سیاسي علومو په برخه کې دوکتورا
د المصطفی ټولنې څخه د قرآن او حدیث په علومو کې ماسټر
د المصطفی ټولنې څخه په نړیوالو اړیکو کې د سیاسي علومو ماسټر
د المصطفی ټولنې څخه د اسلامي مطالعاتو او سیاسي علومو لیسانس
د المصطفی ټولنې څخه د فقهې څلور درجې او اصول
علمي تدریسي مرستیالي د ۱۴۰۴ کال په افق کې خپل لیدلوری او ماموریت په لاندې ډول تعریف کړی او په لنډ مهاله او اوږدمهاله پلانونو کې یې د لاسته راوړلو لپاره اړین عملیاتي پلانونه په پام کې نیولي دي.
لیدلوري:
“د معتبرو علمي معیارونو، ښوونیزو خدمتونو او ټولنیز باور پر بنسټ د ورته ملي بنسټونو په منځ کې د لوړ مقام ترلاسه کول”.
ماموریت:
“په هیواد کې د ملي او نړیوالو معیارونو سره سم د علمي برنامو او تعلیمي خدماتو د پراختیا سره سم د ژمن او متخصص بشري منابعو روزنه”.
علمي مرستیال هغه اصول او ارزښتونه تعقیبوي چې له انساني، اسلامي او ملي ارزښتونو سره په ټکر کې نه وي. دا ارزښتونه د دې مرستیال د نه بدلیدونکي اصولو په توګه ګڼل کیږي، چې په لاندې ډول لیست شوي دي:
د علمي مرستیال د دندو توضیحات:
الف: علمي – زده کړه ییز واحدونه
· پوهنځي (درې پوهنځي)
· څانګې (۴ څانګې)
ب: شوراګانې او کمیټې
ج: اداري واحدونه
بې له شکه د لوړو زده کړو د موثرو ادارو، ژمن او تخصصي ځواکونو او هراړخیز ملي پرمختګ ترمنځ مستقیمه اړیکه شتون لري. پوهنتونونه، د ساینس د تولید او خپرونو د مرکزونو په توګه، د تخصصي او ژمن بشري سرچینو په روزنه کې مهم رول لوبوي، کوم چې د هراړخیز ملي پرمختګ د ترلاسه کولو لپاره یو اړین شرط دی.
په دې برخه کې د پوهنتونونو د ښوونیزو او څیړنیزو فعالیتونو دوامداره، منظم فعالیت او دوامداره رهبري مهم دي. په ورته وخت کې، د پوهنتونونو علمي مرستیال مرکزي رول لوبوي او په تعلیمي او څیړنیزو فعالیتونو کې دوه ګونی مسؤلیت لري.
د نړیوالتوب او معلوماتي انفجار په دوره کې د لنډ مهاله او اوږدمهاله تعلیمي او څیړنیزو موخو درلودل او د ښوونې او روزنې د دوو برخو عضوي ترکیب د لوړو زده کړو د عصري موسسو له بنسټیزو ځانګړتیاوو څخه ګڼل کیږي.
د خاتم النبیین (ص) غزنی پوهنتون علمي مرستیال د دې اهمیت په درک کولو سره د دغه پوهنتون د پنځه کلن ستراتیژیک پلان د تطبیق لپاره پرله پسې هلې ځلې کړې دي. د پوهنتون د لوړولو په موخه په ملي کچه یو مخکښ تعلیمي او څیړنیز مرکز او همدارنګه د یو متعهد او متخصص نسل د روزلو په موخه، دغه مرستیال د ښوونې او روزنې په برخه کې د وروستي کیفیت معیارونو چمتو کول او د نوي تدریسي میتودونو او مناسبو تعلیمي ټیکنالوژیو کارول تدابیر په پام کې نیولي دي. د دې تدبیرونو په عملي کولو سره د خاتم النبیین (ص) غزني څانګه د ټولنې په پرمختګ او هراړخیز ملي پرمختګ کې اغیزمن رول لوبولی شي.
د اړيکې شمېره: ۰۷۴۸۹۵۴۴۱۰ د بریښنالیک پته: [email protected] |