شنبه 1 ثور 1403 برابر با Saturday, 20 April , 2024

د پوهنتون د موخو د لاسته راوړلو په موخه د پوهنتون اداري او مالي څانګه د اداري چارو د سیستم د جوړولو، د اداري او مالي قوانینو او مقرراتو د سخت تطبیق د څارنې او همدارنګه د پوهنتون د موخو د لاسته راوړلو لپاره د زمینې برابرولو دنده په غاړه لري.اداري او مالي مرستیال د پوهنتون په کمپلکس کې د ستراتیژیک مرستیال په توګه د خپلو دندو په شرایطو کې د اهدافو ترلاسه کولو لپاره د پوهنتون د بیلابیلو څانګو لارښود او ملاتړ رول لري.

د مرستیال ځانګړتیاوی

جلیل کریمی

  • کال او د زیږون ځای: غزني، ۱۳۷۲
  • تحصیلات: ماسټر فلسفه وکلام اسلامی
  • کاری سابقه: ۱۰ کاله [ دخاتم النبین پوهنتون]
    • د اقتصاد پوهنځي ریس: ۱ کاله
    • مالی مدیریت: دوه کاله ۱۳۹۸-۹۹
    • عمومی روابط: ځلور کاله ۱۳۹۳-۹۶
    • د تعلیمي چارو کارپوه: دوه کاله ۱۳۹۱-۹۲
د دندو او واکونو تفصیل

۱-  د پوهنتون د بېلابېلو څانګو د اړوندو دندو په ترسره کولو کې د پوهنتون له رئیس سره د امکان تر حده همکاري.

۲- د مرستیال پورېد اړوندو څانګو د اداره کو په شمول د محاسبې مدیریت ، لوژستیک او خدماتو مدیریت ، د لیلیې مدیریت ، اداري مدیریت ،ساتونکي او امنیت مدیریت.

۳- د پوهنتون په ټولو څانګو او دفترونو کې د اداري فعالیتونو د همغږۍ او څارنې رامنځته کول.

۴-  د پوهنتون د چارو او اجرایوي اهدافواو په دفترونو،اداراتو او څانګو کې د کاري جریان او کاري میتودونو کیفیت ته لاس رسی.

۵-   د پوهنتون د اداري، استخدام، مالي، انتقالي او حقوقي چارو اړوند د ټولو لارښوونو، قوانینو او مقرراتو د سم تطبیق څارنه.

۶ ـ  د بېلابېلو څانګو د دندو او چارو په اړه د پوهنتون رئیس ته د لازمو توضیحي راپورونو چمتو کول.

۷   د پوهنتون په مختلفو غونډو کې ګډون او اداری د مختلفو مسایلو لکه کارموندنې، مالي، لیږد …. په اړه نظرونه او د پوهنتون د ګټو ساتنه.

۸  د پوهنتون د وړاندیز شوې کلنۍ بودیجې چمتو کول او تنظیم کول او د بودیجې او مالي چارو اداره کول.

۹ د کارموندنې چارو مدیریت او د مقرراتو او ضوابطو سره سم د پوهنتون لخوا د اړتیا وړ افرادو چمتو کول.

۱۰ د پوهنتون د موخو د ترلاسه کولو لپاره د پوهنتون د نورو څانګو او خپلواکو څانګو سره همکاري.

۱۱ د پوهنتون د امنیت او انضباطي چارو څارنه.

دا مدیریت هم د اداري او مالي مرستیال تر مستقیم نظارت لاندې فعالیت کوي او د معلوماتي ټکنالوجۍ مدیریت، لوژستیک او خدماتو مدیریت فعالیت نظارت کوي.

د بشري سرچینو مدیریت د یو لړ دندو او فعالیتونو سره رول لوبوي ترڅو د پوهنتون د بشري سرچینو فعالیتونو لپاره اسانتیا، منظم او مناسب چاپیریال چمتو کړي، ترڅو د دندې توضیحاتو پر بنسټ لوی اهدافو او ماموریتونو ته ورسیږي.

د مدیر پیژندنه:
  • نوم او تخلص: دین محمد عطايي
  • د زیږون کال او ځای: غزني، ۱۳۶۷
  • زده کړه: په اسلامي فلسفه او الهیات کې ماسټر
  • کاري تجربه: ۵ کاله [افغان بېسیم مخابراتي شرکت، خاتم النبیین پوهنتون]
    • د شبکې زیربنا انجنیر: ۱۳۹۳ـ۹۷ څلور کاله [افغان بېسیم]
    • د معلوماتي ټکنالوجۍ مدیر:  ۱۳۹۲یو کال [خاتم النبیین پوهنتون]

 

د اداری مدیریت د دندو او مسوولیتونو تفصیل:

۱ـ د اړتیا وړ اداري لارښوونو او میکانیزمونو چمتو کول او تنظیم کول.

۲ـ د لوژستیک، خدماتو او عملیاتو څارنه.

 ۳ـ د څارنې لاندې د ټولو څانګو د ښه کاري جریان څارنه.

 ۴ـ د لیلیې د ټولو چارو مدیریت او نظارت.

 ۵ـ  د پوهنتون د ودانیو او تاسیساتو د ساتنې او پاکولو د چارو څارنه، د پوهنتون د چاپ او بیا تولید د چارو تنظیمول؛ د وسایطو سمه کارول، د موټر چلوونکو د ورځني کاري مهال ویش تنظیمول او د پوهنتون لخوا د اړتیا وړ وسایطو اټکل او براورد کول.

 ۶ـ د پوهنتون په بیلابیلو برخو کې د اړتیا وړ ترمیم پلان کول او نظارت کول.

 ۷ـ  د پوهنتون د پروګرامونو او مراسمو په اړه د ټولو اداري چارو ترسره کول.

 ۸ـ مراجعینو ته په مسؤلیت سره لارښود او ځواب ورکول.

 ۹ـ له همکارانو سره د نورو اداري کارونو په ترسره کولو کې همکاري او لارښوونه. ۱۰ـ د کار په جریان کې د باور څارنه او د محتوياتو نه افشا کول.

۱۱ـ  د نورو چارو ترسره کول د لوړ مقام په اختیار کې.

د بشری سرچینو مدیریت د دندو او مسوولیتونو تفصیل:

۱ـ  د کارمندانو د استخدام او هوساینې لپاره د قوانینو او  مقرراتو او لارښوونو پلي کول.

 ۲ـ د پوهنتون د اړتیا وړ کاري ځواک وړاندوینه او د استخدام اړوندو قوانینو او مقرراتو سره سم د پوهنتون د کارمندانو د کارموندنې چارو ترسره کول.

 ۳ـ  د کارموندنې فایلونو چمتو کول او ساتل او د اړوندو حکمونو صادرولو په شمول د ګمارنې، ماموریت، تعلیق، ترفیع، رخصتۍ، اضافه کاری، او د فایلونو ساتنه.

 ۴ـ د پوهنتون د ټولو اداري او خدماتي ځواکونو د پرسونل ډیټابیس او د خدماتو او اداري ریکارډونو جوړول  ، چمتو کول د پرسونل د احصایې تنظیم کول ، ساتل  ، تازه کول.

 ۵ـ د حاضرۍ ترسره کول او د خدماتی پرسونل او ساتونکو د کاري مهال ویش ترتیبول، د کارمندانو د حاضري ساعتونو محاسبه، د رخصتیو محاسبه، او د معاشونو د ورکولو لپاره د دوی لیست ترتیب کول.

 ۶ـ د حاضرۍ او د پوهنځي د کارتونو او د زده کونکو کارتونو صادرولو او نوي کولو پورې اړوند د ټولو چارو اداره او تنظیم کول.

دا مدیریت د مالي مرستیال تر مستقیم نظارت لاندې فعالیت کوي او د دې مدیریت د فرعي ټولګې په توګه د عایداتو او لګښتونو ثبتولو او محاسبې مدیریت مسؤلیت لري.

د مدیر پیژندنه
  • نوم او تخلص: رحمت الله حیدري
  • د زیږون کال او ځای: غزني، ۱۳۶۸
  • زده کړه: لیسانس په اقتصاد کې
  • کاري تجربه: ۸ کاله
    • مالي مدیر: تر اوسه پورې ۱۴۰۴
    • د محاسبې مدیر: ۱۳۹۸ـ ۱۴۰۰درې کاله [خاتم النبیین پوهنتون]
    • د فراغت مدیر: ۱۳۹۶-۹۸ درې کاله [خاتم النبیین پوهنتون]
    • د اقتصاد پوهنځي تدریسي مدیر: ۱۳۹۲-۹۶ څلور کاله [خاتم النبیین پوهنتون]
د دندو او مسوولیتونو تفصیل:
  1. وخت کې د مالي اسنادو سمه ساتنه.
  2. د داخلي قوانینو، مقرراتو او طرزالعملونو سره سم د مالیاتو اړوند فعالیتونه بشپړ کولاو د اړینو فایلونو جوړول.
  3. د مالي څانګې د کارمندانو څارنه او د بانک د توپیر فورمه چمتو کول.
  4. د پیسو د لیږد راپور په میاشتنۍ توګه د نغدو پیسو ترلاسه کول او د ترلاسه شوي او تادیه شوي اسنادو سره سمون ورکول.
  5. د مالیې ریاست د داخلي کنټرول سیسټم ډیزاین او پلي کولو کې د مالیې مرستیال سره همکاري ترڅو د پوهنتون د مالي او شتمنیو مناسبه ساتنه او مدیریت ډاډمن کړي.
  6. د استادانو او کارمندانو د فعالیت راپورارزونه او تأید کول.
  7. د میاشتني مالي راپورونو پرتله کول او د مالي بودیجې برخو سره د بودیجې د موافقت څارنه.
  8. د حاضری راپور او د معاشونو جدول چیک کول ترڅو د ساعتونو ، تادیاتو ، کسرونو او نورو د صحت ډاډ ترلاسه کړئ او تصدیق یې کړئ.
  9. د معاشونو د جدول چک کول او تصویب کول ترڅو په مختلفو کالمونو کې د داخل شویو ارقامو له صحت نه ډاډ تر لاسه شي.
  10. د پوهنتون د ثابتو شتمنیو د تازه کولو څارنه.
  11. د مالي چارو مرستیال ته د اوونیزو/میاشتو راپورونو چمتو کول او سپارل.
  12. د مالي مرستیال په همکارۍ د کلني بودیجې پلان چمتو کول.
  13. د بودیجې د تطبیق څارنه او د مالي کال په پای کې د تطبیق د اندازې او توازن په اړه د راپور چمتو کول.
  14. د ترلاسه شوي بل پراساس مصرف شوي بودیجې چک کول او ارزول.
  15. د بانکي حساب څخه نورو حسابونو ته د لیږد غوښتنې فورمه ترتیب کړئ.
  16. د کال په پای کې د موجوداتو د شمیرلو لپاره پلان جوړونه، د پلي کولو څارنه او د پایلو راپور ورکول.
  17. د محاسبې سیسټم او د دوی ساتنه او پاملرنې اونیز ملاتړ نسخه چمتو کول.
  18. د حسابونو تړل او د کال په پای کې د مالي راپورونو چمتو کول.
  19. ډاډ ترلاسه کول چې ټولې مالي معاملې د محاسبې سیسټم کې ثبت شوي.
  20. د مالي واحد د کارمندانو د فعالیت څارنه او د دوی د دورې فعالیت ارزونه کې برخه اخیستل.

دا مدیریت د مالي مدیر مستقیم نظارت لاندې فعالیت کوي او د عایداتو  ثبتولو ، لګښتونو ثبتولو او د ملکیتونو د اخستلو پروسې اداره او رهبري کوي.

د مدیر پیژندنه
  • نوم او تخلص: شریفه ظاهر
  • د زیږون کال او ځای: غزني، ۱۳۶۸
  • زده کړه: لیسانس په اقتصاد کې
    • محاسب، سکورپیو ۱۴۰۰ – تر اوسه پورې [خاتم النبیین پوهنتون]
د دندو او مسوولیتونو تفصیل:
  1. ۱ـ د محصلینو فیس، د لیلیې فیس، او نور عاید د کارمند او مالي معاون لخوا صادر شوي رسیدونو پراساس د نغدي عاید ترلاسه کول.

    ۲ـ د رسیدونو لاسلیک کول او تصویب کول او د عاید رسیدونو کاپي ساتل.

    ۳ـ د پیسو تادیه د تایید شوي تادیاتو اسنادو، مخکې تادیه شویو لیستونو او نورو مالي اسنادو او د اشخاصو لاسلیکونو پر بنسټ.

    ۴ـ د استادانو او کارمندانو د بیلونو او معاشونو صادرول، د لاسلیکونو ترلاسه کول او د محاسبې سیسټم کې ثبت کول (pay bill).

    ۵ـ د فنډ حساب او د هغه ځانګړي حسابونو ثبت کول، ساتنه، او دوامداره کنټرول.

    ۶ـ د مالی صندوق د نقدینګی وضعیت په اړه مالی مدیریت ته منظم ګزارشونه وړاندی کول .

    ۷ـ د ترلاسه شو یو او ورکړل شویو نقدی حسابونو د اونی او میاشتني ګزارش د مالی مدیریت ته ورکول .

    ۸ـ د فنډ د رسیدو او تادیاتو پورې اړوند د ټولو اسنادو ثبت، طبقه بندي او ساتنه.

    ۹ـ  د محاسبې ثبتولو لپاره مالي کارمندانو ته هره ورځ د صادر شوي اسنادو کنټرول او لیږل.

    ۱۰ـ د رسیدونو پر بنسټ د ورځني تادیاتو مهال ویش.

    ۱۱ـ  پرسونل ته د لوړ رتبه مقام له حکم سره سم د معاشونو ورکول او د معاشونو د جدول د تخفیف کالم داخلولو لپاره یې مالي مامور ته راپور ورکول.

    ۱۲ـ د مالیې ریاست د نورو کارمندانو سره دوامداره همکاري ترڅو د دې ریاست ټول مالي عملیات پرمخ بوځي.

    ۱۳ـ د نغدو پیسو، چکونو، تضمیناتو او مالي مهمو اسنادو ساتنه.

    ۱۴ـ  مراجعینو ته په مسؤلیت سره لارښود او ځواب ورکول او د همکارانو سره د نورو اداري دندو په ترسره کولو کې همکاري او لارښود.

    ۱۵ـ د کار په جریان کې د امانت رعایت کول  او د اسنادو او معلوماتو نه افشا کول.

    ۱۶ـ د نورو چارو ترسره کول د لوړ مقام په له صلاحیت او لزوم دید سره سم.

د معلوماتي ټکنالوجۍ مدیر مسؤل دی چې د سازمان ټیکنالوژي او معلوماتي اړتیاوې وپیژني او د دوی پوره کولو لپاره هڅه وکړي، د کاروونکو غوښتنو ته ځواب ووایي، او د سافټویر لاسرسي کچه او د معلوماتو امنیت مشخص کړي.

ځانګړتیاوي
  • نوم او تخلص: سید امیرشاه موسوي
  • د زیږون کال او ځای: غزني، ۱۳۷۶
  • زده کړه: د کمپیوټر ساینس لیسانس
  • کاري تجربه: ۳ کاله
    • د معلوماتي ټکنالوجۍ مدیریت، تر اوسه۱۴۰۰ [خاتم النبیین پوهنتون]
    • د آیتی همکار، ۱۳۹۸ د نهو میاشتو لپاره [د بامیان پوهنتون]
د دندو تفصیل:
  1. ۱ـ د پوهنتون د معلوماتو سیسټمونو سمبالول او نوي کول لکه تعلیمي، څیړنیز، کتابتون، او اداري مالي سیسټمونه.

    ۲ـ د پوهنتونونو، پوهنځیو او کتابتونونو د کمپیوټري شبکو اداره کول او د دوی ترمنځ د اړیکو چمتو کول.

    ۳ـ د پوهنتون د انټرنیټي اړیکو او ډیټا چارو مسؤلیت.

    ۴ـ د پوهنتون د معلوماتو مرکز د جوړولو، ساتلو او پراختیا مسولیت.

    ۵ـ د پوهنتون ډیټا یوځای کول او دوی ته د شبکې لاسرسي لپاره خدمات چمتو کول.

    ۶ـ  د پوهنتون سیسټمونو لپاره هارډویر او سافټویر ملاتړ.

    ۷ـ  د ټولو کمپیوټرونو لپاره د مشخصاتو او هویت کارتونو چمتو کول او تازه کول.

    ۸ـ نیمګړو سیسټمونو او تجهیزاتو ته د خدماتو چمتو کول (د امکان په صورت کې په واحد کې ترمیم کول او بل ډول یې د ترمیم او تعقیب لپاره لیږل)

    ۹ـ د کمپیوټرونو یا جانبي پرزو د اړتیاوو پیژندني او د اخستلو لپاره یی د بشپړو مشخصاتو بیانول.

    ۱۰ـ  د پوهنتون د هارډویر ګودام ساتنه (د اوسنیو اړتیاوو پوره کول).

    ۱۱ـ  د پوهنتون په کچه د کمپیوټرونو حرکت کولو مسؤلیت.

    ۱۲ـ د معلوماتي ټکنالوجۍ د زیربنا اړتیاوې ارزول.

    ۱۳ـ  د انټرنیټ بینډ ویت ویش او مدیریت او د میکرو انټرنیټ پالیسیو پلي کول.

    ۱۴ـ د شبکې په کچه د ټولو خدماتو لپاره اړین امنیت رامینځته کول او ساتل او مختلف سرچینو ته لاسرسی – سافټویر او سرور امنیت پالیسۍ.

    ۱۵ـ د موجوده سرورونو امنیت ترتیب کول.

ځانګړتیاوي
  • نوم او تخلص: سید محمد یاسین احمدي
  • د زېږېدو کال او ځای: غزني، ۱۳۶۳
  • زده کړه: لیسانس تعلیم او تربیه
  • کاري تجربه: ۱۰ کاله
    • د تدارکاتو مدیر: تر اوسه ۱۳۹۲[خاتم النبیین پوهنتون]
د دندو تفصیل:
  1. ۱ـ د پوهنتون د اړتیا وړ موادو (ملکیت او مصرفي توکو) اخیستل او عرضه کول.

    ۲ـ د مالي اسنادو چمتو کول.

    ۳ـ د مختلفو څانګو د لګښتونو او اکمالاتو د ډول او اندازې څارنه.

    ۴ـ د پوهنتون د تدارکاتو په اړه مشوره ورکول.

    ۵ـ  د پوهنتون د منقولو او غیر منقولو ملکیتونو د ساتنې، حفاظت او مراقبت څارنه.

    ۶ـ   د ګودام مدیریت، د ملکیت ثبت او ساتنه؛ د مختلفو څانګو څخه د امرونو ترلاسه کول او ثبتول، د ملکیت د ثبتولو وروسته د هغې کنټرول او چک کول او بیلابیلو څانګو ته سپارل، د سفارش ورکونکو لاسلیک ترلاسه کول.

    ۷ـ د لیږد اداره کول او د مالونو څخه دګټي اخستني څارنه.

    ۸ـ  د هغو ملکیتونو ثبتول چې د کار څخه بهر دي، د رییس او د هغه له مرستیالانو سره د موضوع په اړه د غونډې ترسره کول او د پورته ذکر شویو اشخاصو د لاسلیکونو ترلاسه کول.

    ۹ـ د پوهنتون د ملکیتونو او توکو ثبتول.

    ۱۰ـ مالي اداري مرستیال ته د ټولو ترسره شویو کارونو راپور ورکول.

شماره تماس: 0093790000000

ایمیل آدرس: [email protected]