شنبه 1 ثور 1403 برابر با Saturday, 20 April , 2024

این کنفرانس که به ابتکار دانشکده اقتصاد پوهنتون خاتم النبیین شعبه غزنی، روز پنجشنبه ۱۳ دلو ۱۴۰۱، در سالن کلینیک حقوقی این پوهنتون برگزار شده بود، با اجرای آقای بسم الله فطرت و تلاوت آیات چندی از کلام الله مجید توسط علیداد احسانی آغاز شده و با صحبتهای ریاست دانشکده اقتصاد جناب استاد فهیمی  به عنوان دبیر علمی این کنفرانس، ارائه پژوهش انجام شده توسط استاد محمدجلیل کریمی و نقد ارزیابی اساتید محترم محمدیوسف رضایی، محمدهادی پویا و محمدرضا معرفت، به عنوان اعضای هیأت جوری این کنفرانس، ادامه یافت.

استاد فهیمی ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان به این نشست علمی، هدف از برگزاری این نشست را ارتقاء ظرفیت و سطح آگاهی تخصصی دانشجویان عنوان نموده و نسبت به وضعیت آبهای افغانستان و منازعات آبی در سطح جهان نیز اشاراتی نمود. سپس استاد کریمی با بیان مطالب مقدمه، متن و نتیجه­گیری تحقیق، کنفرانس شان را ارائه نموده و نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای پیوستن به این کنوانسیون برای افغانستان را گوشزد ساخت و پیشنهادات مورد نظر را مطرح نمود.

بعد اعضای محترم هیأت جوری، به ترتیب استاد رضایی، استاد پویا و استاد معرفت، به نقد و بررسی تحقیق صورت گرفته پرداخته و نقاط قوت تحقیق را برجسته عنوان نمودند و برای بهتر شدن تحقیق، نکاتی را متذکر شدند.

در پایان و پس از استماع دفاعیات استاد کریمی، تحقیق ارائه شده با نمره ۲۵٫۸۳ از ۳۰، از سوی اعضای هیأت جوری مورد پذیرش واقع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *