یکشنبه 2 ثور 1403 برابر با Sunday, 21 April , 2024

شنبه ۳۰ میزان ۱۴۰۱ش، کنفرانس علمی- آموزشی یولیپ بینی با ابتکارکمیته تحقیق دانشکده طب معالجوی، در سالن کنفرانسهای علمی پوهنتون خاتم النبیین غزنی برگزار شد. این کنفرانس علمی که در آن معاونین محترم پوهنتون، رؤسای دانشکده ها، اساتید محترم و محصلین عزیز حضور داشتند، با اجرای محمد شعیب احمدیار و تلاوت آیات کلام الله مجید، توسط عبیدالله احمدی، آغاز شده و با صحبتهای معاونت محترم علمی – تدریسی پوهنتون، جناب دکتر محمد داود مدقق، پیرامون اهمیت تحقیق در محیط اکادمیک و رابطه بین تحقیق و آموزش، ادامه یافت. سپس داکتر حمیدالله مهدی زاده، ریاست محترم دانشکده طب، به ایراد سخن پرداخته و در مورد تحقیق در بخش سلامت جامعه، خصوصاً امراض طرق تنفسی، صحبت نمود.

سخنران بعدی این کنفرانس علمی، جناب داکترسید نورآغا هاشمی، متخصص امراض گوش، گلو و بینی بود. ایشان نتایج تحقیق شان را که تحت عنوان «مطالعه تشریحی واقعات پولیپ انف در شفاخانه جمهوریت در سال ۱۳۹۹ ه ش» انجام داده بود، برای اساتید و دانشجویان حاضر در کنفرانس ارائه نمود.

در پایان این کنفرانس علمی، پرسش هایی از سوی شرکت کنندگان و به خصوص پرسشهای تخصصی از سوی هیئت ژوری کنفرانس مطرح شده و جناب داکتر هاشمی پاسخهای لازم را ارائه نمودند. کنفرانس ارائه شده با توجه به شاخصهای توانایی ارائه مطالب، تسلسل منطقی موضوعات و مباحث، پختگی استدلال و اجرای مناقشه، استنباط منطقی، استفاده از تکنالوژی، جدول، چارت ها، قدرت پاسخ گویی و اعتماد به نفس توسط هیت ژوری هر یک محترم جناب پوهنوال داکتر حمیدالله راسخ، داکتر سید حسین موسوی و پوهنیار داکتر اسدالله نصرتی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و در نتیجه کنفرانس ارائه شده با درجه عالی از سوی هیئت ژوری پذیرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *