چهارشنبه 29 حمل 1403 برابر با Tuesday, 16 April , 2024
مراسم تودیع رضا حیدری

انسان‌ها با تشویق روحیه می‌گیرند، مثبت اندیش می‌شوند و در پیمایش رفتار و مسیر تکامل‌بخش باانگیزه، نیرومند و مصمم‌تر از قبل می‌گردند. اینجاست که استعدادها شکوفا شده، خلاقیت‌ها گل می‌کند. بر این اساس تشویق از اساتید، کارمندان و دانشجویان موفق از سیاست‌های همیشگی دانشگاه خاتم‌النبیین شعبه غزنی بوده و هست که همه‌ساله و به شیوه‌های متفاوتی صورت می‌گیرد.

اینک، روز سه شنبه ۲۵ اسد ۱۴۰۱ش، جلسه «تقدیر از کارمندان» دانشگاه خاتم النبیین شعبه غزنی، با حضور ریاست محترم دانشگا، جناب دکتر حبیبی، معاونین محترم و رؤسای محترم دانشکده ها برگزار شد. در این نشست صمیمی و همدلانه که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، دکتر حبیبی فلسفه این گردهم آیی را تقدیر از همکاران نخبه و شایسته عنوان نموده و از زحمات بخشهای مختلف اداری دانشگاه سپاسگزاری نمودند. ایشان اخلاق حرفه ای، ادب و احترام نسبت به ارباب رجوع و همکاران، نظم و انضباط کاری، تسریع در انجام امور و دقت در آن، تکریم ارباب رجوع، گشاده رویی… را از معیارهای کارمند نخبه بیان داشته و تأکید نمودند که ضرورت دارد، انسان کارها را برای خدا انجام دهد و هدف وی خدمت به خلق الله باشد. اگر این معیار بنیادی در زندگی حرفوی لحاظ شود، سایر موارد خودکار تأمین میشود.

پس از دکتر حبیبی، استاد کریمی، معاون اداری- مالی، صحبت نموده و بیان داشتند که این جلسه صمیمی در پایان سمستر اول، از جمله، با این هدف برگزار شده است که هم روحیۀ مثبت در کارمندان ایجاد شود و هم اینکه اعلام نماییم، در نیمۀ دوم سال تحصیلی برنامۀ جدیتری را جهت بررسی فعالیتهای کارمندان و تشویق از آنها روی دست خواهیم داشت. ایشان فعالیتهای صورت گرفته در نیمۀ اول سال تحصیلی را عالی ارزیابی نموده و به عنوان نمونه به برگزاری موفقانه سومین سالگرد رحلت آیت الله العظمی محسنی اشاره کردند و اضافه نمودند که بازتاب بیرونی نشان میدهد که در این برنامه همۀ بخشها وظایف شان را به دقت و خوبی انجام داده اند. وی امیدواری کردند که فعالیتها با همین انرژی ادامه یابد.

در پایان این نشست، لوح تقدیر و هدایایی، از سوی ریاست محترم دانشگاه به نیروهای خدماتی و اداری دانشگاه تقدیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *