شنبه 1 ثور 1403 برابر با Saturday, 20 April , 2024

ارتقاء ظرفیت اساتید، کارمندان و دانشجویان، از راهبردهای اساسی دانشگاه خاتم النبیین شعبه غزنی، جهت دستیابی به اهداف مورد نظر است. در این مسیر همکاران زیادی از نیروی انسانی این مرکز علمی به دانشگاه های مختلف داخل و خارج از کشور راه یافته و مورد حمایتهای مادی و معنوی دانشگاه خاتم النبیین شعبه غزنی قرار گرفته است. اکنون جای بسی مسرت است که استاد کامران، آمر تحقیقات دانشگاه خاتم النبیین شعبه غزنی با کسب بورسیه تحصیلی الف جهت ارتقاء ظرفیت علمی شان عازم یکی از مراکز علمی خارج از کشور می باشد. استاد کامران از محصلان دانشگاه خاتم النبیین شعبه غزنی در دوره لیسانس بوده که مقطع ماستری را با بورسیه تحصیلی الف به پایان رساند و اکنون پس از دو سال فعالیت و خدمت در بخشهای مدیریت کتابخانه، آمریت دیپارتمنت حقوق و علوم سیاسی، سرپرست دانشکده حقوق و علوم سیاسی و آمریت تحقیقات پوهنتون خاتم النبیین شعبه غزنی، ادامه تحصیل در مقطع دکتری را با استفاده از بورسیه تحصیلی الف آغاز نموده است!!!
به همین مناسبت، پنجشنبه ۳۱ سنبله ۱۴۰۱ش، جلسه صمیمانه تودیع و خدا حافظی ایشان در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد. در ابتدای این جلسه دکتر حبیبی، ریاست محترم دانشگاه، استاد کامران را یک همکار موفق عنوان نموده و از زحمات و همکاریشان با پوهنتون خاتم النبیین شعبه غزنی تشکری نموده و اضافه نمودند که: دانشگاه خاتم النبیین شعبه غزنی همچنان که سایر دوستان و همکاران خود را مورد حمایت مالی و معنوی قرار داده است، نسبت به استاد کامران هم این حمایتها صورت خواهد گرفت. تا ایشان بدون نگرانی مالی و با تمام توان و ظرفیت به ادامه تحصیل و ارتقاء ظرفیت علمی شان ادامه دهند.
بعد استاد کامران چکیده ای از دو سال فعالیتشان را در پوهنتون خاتم النبیین شعبه غزنی بیان نموده و از حسن اعتماد و حمایت ریاست محترم دانشگاه در طول این دوره، تشکری نموده و افزودند که در مدت فعالیت در دانشگاه مطالب زیادی را در حوزه های علمی و واداری آموخته اند و از اینکه با دوستان جدید، با نشاط، باانگیزه و بسیار صمیمی آشنا شده اند، ابراز خرسندی نمودند و حتی موفقیت شان را در کسب بورسیه الف مقطع دکتری مدیون فعالیت در این مرکز علمی عنوان نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *