سه‌شنبه 28 حمل 1403 برابر با Tuesday, 16 April , 2024

سه شنبه ۲۲ سنبله ۱۴۰۱، جلسه توجیهی برای محصلان ذکور پوهنتون خاتم النبیین (ص) شعبه غزنی، از سوی معاونت امور محصلان با همکاری معاونت اداری- مالی در سالن اجتماعات پوهنتون برگزار شد.
جلسه به منظور آشناسازی محصلان جدیدالورود سمستر خزانی سال تحصیلی 1401 با لوایح و مقررات آموزشی و اداری برگزار شده بود با سخنرانی ریاست محترم دانشگاه جناب دکتر حبیبی آغاز گردید.
رئیس پوهنتون خاتم‌النبیین(ص) شعبه غزنی ضمن خوشامدگویی به محصلین جدیدالشمول، پوهنتون خاتم‌النبیین(ص) را بعنوان یکی از مراکز علمی کشور یاد کرد که با نگاه ارزشی و با پشتوانه‌ی فکری فقیه مجاهد حضرت آیت الله العظمی محسنی(ره) و همراهی اندیشمند توانا جناب دکتر عبدالقیوم سجادی و الحاج محمدجواد محسنی فعالیت می‌نماید.
دکتر حبیبی اظهار داشت که پوهنتون خاتم النبیین(ص) ضمن ارائه خدمات آموزشی معیاری تلاش می‌نماید تا زمینه‌ی ادامه تحصیل را در مقاطع بالاتر برای محصلان فارغ‌التحصیل از این نهاد علمی فراهم نماید.
سپس، استاد محمدهادی پویا معاون امور محصلان به شرح لوایح و مقررات آموزشی پرداخت، در ادامه استاد کریمی معاون اداری- مالی لوایح مالی و اداری را وضاحت بخشید و در خاتمه داکتر سید علی شریفی رئیس انستیتوت علوم صحی خاتم النبیین صحبت نموده و توضیحاتی را برای دانشجویان جدید الشمول ارائه نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *