پنج‌شنبه 4 اسد 1403 برابر با Thursday, 25 July , 2024
There is nothing to show here!
Slider with alias none not found.
برگزاری تورنمنت ورزشی فوتسال، از برنامه ها و سیاستهای همه ساله پوهنتون خاتم النبیین (ص) شعبه غزنی در راستای ایجاد محیط بانشاط دانشگاهی، تشویق محصلان به ورزش، افزایش روحیه همدلی و همکاری و افزایش سطح صحت و سلامتی محصلان و دانشگاهیان است. بر همین اساس برنامه تورنمنت فوتسال دانشجویی سال ۱۴۰۳، تحت عنوان «جام همدلی و اتحاد»، از سوی آمریت فرهنگ، دعوت و ارشاد اسلامی پوهنتون، تدارک دیده شده و مراسم افتتاحیه آن، روز شنبه ۱۲/۳/۱۴۰۳ ساعت ۱ بعد از ظهر در سالن مجتمع ورزشی افتخار برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم که در آن رئیس محترم پوهنتون، معاون محترم اداری- مالی، اساتید و کارمندان پوهنتون و محصلان و داوطلبان شرکت کننده در این تورنمنت حضور داشتند، جناب دکتر حبیبی رئیس محترم پوهنتون صحبت نموده و در ابتدای صحبتها از تلاشها و زحمات همه ساله آمر فرهنگ، دعوت و ارشاد اسلامی جناب دکتر بسم الله مهدوی تقدیر به عمل آورد. بعد با اشاره به عنوان تورنمنت که «جام همدلی و اتحاد» باشد، خواهان همدلی و همکاری محصلان در راستای دستیابی به اهداف جمعی، آنهم در تمامی عرصه های حیات شد و ابراز امیدواری کرد که این همدلی و همکاری در سطح ملی و از جمله میان دولت و ملت نیز شکل گرفته و همگان دوشادوش همدیگر برای توسعه، عزت و سربلندی این سرزمین تلاش و مبارزه نمایند.
دکتر حبیبی در پایان صحبتها، برای تمامی تیمهای شرکت کننده در این تورنمنت آرزوی توفیق نموده و خواهان رعایت اخلاق و قوانین از سوی بازیکنان، در طول دوره بازیها شد.
پس از صحبتهای دکتر حبیبی، نوار افتتاحیه بازیهای توسط ریاست و اساتید محترم پوهنتون خاتم النبیین شعبه غزنی و انستیتوت علوم صحی خاتم النبیین غزنی بریده شده و تورنمنت به صورت رسمی آغاز شد.
گفتنی است که ۱۲ تیم از دانشکده های طب معالجوی، اقتصاد، حقوق و علوم سیاسی و انستیتوت علوم صحی خاتم النبیین غزنی، در این تورنمنت شرکت نموده و به مدت دو هفته با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *