[xyz-ips snippet="shamsi"]

اداري آمریت یو له هغو څانګو څخه دی چې د اداري – مالي مرستیال تر مستقیم نظارت لاندې وي. دا څانګه د پوهنتون د اداري پروګرامونو د ګړندي کولو په لار کې فعالیت کوي او د معلوماتي ټکنالوجۍ واحدونو، انټرنېټ کلب، تدارکاتو، ساتنې او پالنې او د اطلاعاتو دفتر د فعالیتونو څارنه کوي. دا د بشري منابعو په څانګه کې د بشري منابعو په استخدام، اداري کارمندانو ارزونه او د پوهنتون د بشري منابعو فعالیتونو لپاره د مناسب چاپیریال چمتو کولو لپاره د یو لړ دندو او فعالیتونو سره رول لوبوي.

نوم او تخلص: حجت الله حیدري

د زیږون کال او ځای: ۱۳۷۷، د غزني ولایت، ناور ولسوالۍ

تحصیلي څانګه: ملکي انجینري

تحصیلي درجه: لیسانس

سازماني موقف: اداري او بشري سرچینو آمریت

  • د ساختماني انجینرۍ لیسانس
  • د هستوګنې او مارکیټونو د تعمیراتو د څارنې انجنیر: د صباح غزنې شرکت د یو کال لپاره
  • د کنټرول مدیر: د یو کال لپاره کیمیا رنګه دانه شرکت
  • د کتاب او مونوګراف ایډیټور: بهسودي برادران مطبوعات د دریو میاشتو لپاره
  • د ټولنیزو موضوعاتو ښوونکی: د نور غزنی عالي لېسه د یو کال لپاره

د اداري او بشري سرچینو آمریت د دندو توضیحات:

  1. د لارښوونو او اړین اداري میکانیزمونو چمتو کول او تنظیم کول؛
  2. د خدماتو د تدارکاتو او کارپردازي څارنه؛
  3. د څارنې لاندې د ټولو څانګو د ښه کار جریان څارنه؛
  4. د لیلیې د ټولو چارو اداره او څارنه؛
  5. د پوهنتون د ودانیو او تاسیساتو د ساتنې او پاکولو اړوند چارو څارنه، د پوهنتون د چاپ او بیا تولید اړوند چارو تنظیمول؛
  6. د وسایطو سمه کارول، د موټر چلوونکو د ورځني کاري مهال ویش ترتیب، او د پوهنتون لخوا د اړتیا وړ وسایطو اټکل؛
  7. د پوهنتون په مختلفو څانګو کې د اړتیا وړ ترمیمونو سره معامله، پالن کول او څارنه؛
  8. د پوهنتون د پروګرامونو او پیښو اړوند د ټولو اداري چارو ترسره کول؛
  9. د مراجعینو لپاره مسؤل لارښوونه او ځواب ورکول؛
  10. له همکارانو سره د نورو اداري کارونو په ترسره کولو کې همکاري او لارښوونه؛
  11. د کار په جریان کې د اعتماد رعایت او د مینځپانګو نه افشا کول؛
  12. د کارمندانو د استخدام او هوساینې لپاره د مقرراتو او لارښوونو پلي کول؛
  13. د پوهنتون لخوا د اړتیا وړ بشري منابعو وړاندوینه کول او د اړوندو استخدام قوانینو او مقرراتو سره سم د پوهنتون کارمندانو ګمارل ترسره کول؛
  14. د کارموندنې دوسیې تنظیم او ساتل او د اړوندو حکمونو صادرول، په شمول د تعلیق ټاکل، ترفیع، اضافي وخت، رخصت، او د فایلونو ساتنه؛
  15. د پرسونل د ډیټابیس جوړول او ساتنه او د پوهنتون د ټولو اداري او خدماتي ځواکونو د خدماتو او اداري ریکارډونو جوړول او د پرسونل د احصایو چمتو کول او تنظیمول، ساتل او تازه کول؛
  16. د حاضري او غیر حاضرۍ چارو ترسره کول او د خدمتي کارکوونکو او ساتونکو د کاري مهالویش ترتیبول، د مامورینو د حاضري او غیرحاضرۍ د ساعتونو محاسبه، د رخصتیو محاسبه او د حق الزحمه د ورکړې لپاره د هغوی د لیست ترتیبول؛
  17. د استادانو او کارمندانو د حاضري کارتونو او زده کونکو کارتونو صادرولو او نوي کولو پورې اړوند د ټولو چارو مدیریت او تنظیم؛

د اړيکې شمېره: ۰۷۲۹۱۲۱۲۰۰

د برېښناليک آدرس: [email protected]

m365vin poker 48177 ban ca mien tay okvip soi keo 3771 ace88 poker 95732 tai app no hu iwin ri8club tai xiu 56559 kinh nghiem danh chan qh88 slot 79237 tim hieu day du ve luat choi game tai xiu xi to hitclub thuong dam no hu 789 cong game doi thuong truc tuyen top 1 rut tien no hu rikvip extra tai xiu build your online poker network xo so vietlott max88 ban ca an tien ban ca 3king game ban ca truc tuyen moi nhat 2023 boc vip sunwin bao nhieu tien thi rut duoc 8888 70333 game ban ca tang code