د تدارکاتو د مدیریت د دندو توضیحات:
- د پوهنتون د اموال او مصرفي توکو لپاره د اړتیا وړ موادو پیرود او عرضه؛
- د مالي اسنادو چمتو کول؛
- د مختلفو څانګو د لګښتونو او تدارکاتو د اندازې او اندازې څارنه؛
- د پوهنتون د توکو د تامینولو په اړه مشوره ورکول؛
- د پوهنتون د منقولو او غیر منقولو شتمنیو د عرضې او ساتنې څارنه؛
- د ګودام مدیریت، د ملکیت ثبت او ساتنه، د مختلفو څانګو څخه د سفارشاتو ترلاسه کول او راجستر کول، د پیرودلو وروسته د هغې کنټرول او چک کول، د ملکیت ثبت کول او مختلفو څانګو ته سپارل، د درخواست والو لاسلیکونه اخیستل؛
- د لیږد مدیریت او د ملکیت کارولو څارنه؛
- د هغو ملکیتونو ثبتول چې له استفادې وړ نه دي، د ریاست او د هغه د مرستیالانو په حضور کې د یادې موضوع په اړه د غونډې جوړول او د یادو کسانو د لاسلیکونو اخیستل؛
- د پوهنتون د ملکیتونو او مالونو ثبتول؛
- مالي اداري مرستیال ته د ټولو ترسره شویو کارونو راپور ورکول؛