[xyz-ips snippet="shamsi"]

اداري آمریت یو له هغو څانګو څخه دی چې د اداري – مالي مرستیال تر مستقیم نظارت لاندې وي. دا څانګه د پوهنتون د اداري پروګرامونو د ګړندي کولو په لار کې فعالیت کوي او د معلوماتي ټکنالوجۍ واحدونو، انټرنېټ کلب، تدارکاتو، ساتنې او پالنې او د اطلاعاتو دفتر د فعالیتونو څارنه کوي. دا د بشري منابعو په څانګه کې د بشري منابعو په استخدام، اداري کارمندانو ارزونه او د پوهنتون د بشري منابعو فعالیتونو لپاره د مناسب چاپیریال چمتو کولو لپاره د یو لړ دندو او فعالیتونو سره رول لوبوي.

نوم او تخلص: حجت الله حیدري

د زیږون کال او ځای: ۱۳۷۷، د غزني ولایت، ناور ولسوالۍ

تحصیلي څانګه: ملکي انجینري

تحصیلي درجه: لیسانس

سازماني موقف: اداري او بشري سرچینو آمریت

  • د ساختماني انجینرۍ لیسانس
  • د هستوګنې او مارکیټونو د تعمیراتو د څارنې انجنیر: د صباح غزنې شرکت د یو کال لپاره
  • د کنټرول مدیر: د یو کال لپاره کیمیا رنګه دانه شرکت
  • د کتاب او مونوګراف ایډیټور: بهسودي برادران مطبوعات د دریو میاشتو لپاره
  • د ټولنیزو موضوعاتو ښوونکی: د نور غزنی عالي لېسه د یو کال لپاره

د اداري او بشري سرچینو آمریت د دندو توضیحات:

  1. د لارښوونو او اړین اداري میکانیزمونو چمتو کول او تنظیم کول؛
  2. د خدماتو د تدارکاتو او کارپردازي څارنه؛
  3. د څارنې لاندې د ټولو څانګو د ښه کار جریان څارنه؛
  4. د لیلیې د ټولو چارو اداره او څارنه؛
  5. د پوهنتون د ودانیو او تاسیساتو د ساتنې او پاکولو اړوند چارو څارنه، د پوهنتون د چاپ او بیا تولید اړوند چارو تنظیمول؛
  6. د وسایطو سمه کارول، د موټر چلوونکو د ورځني کاري مهال ویش ترتیب، او د پوهنتون لخوا د اړتیا وړ وسایطو اټکل؛
  7. د پوهنتون په مختلفو څانګو کې د اړتیا وړ ترمیمونو سره معامله، پالن کول او څارنه؛
  8. د پوهنتون د پروګرامونو او پیښو اړوند د ټولو اداري چارو ترسره کول؛
  9. د مراجعینو لپاره مسؤل لارښوونه او ځواب ورکول؛
  10. له همکارانو سره د نورو اداري کارونو په ترسره کولو کې همکاري او لارښوونه؛
  11. د کار په جریان کې د اعتماد رعایت او د مینځپانګو نه افشا کول؛
  12. د کارمندانو د استخدام او هوساینې لپاره د مقرراتو او لارښوونو پلي کول؛
  13. د پوهنتون لخوا د اړتیا وړ بشري منابعو وړاندوینه کول او د اړوندو استخدام قوانینو او مقرراتو سره سم د پوهنتون کارمندانو ګمارل ترسره کول؛
  14. د کارموندنې دوسیې تنظیم او ساتل او د اړوندو حکمونو صادرول، په شمول د تعلیق ټاکل، ترفیع، اضافي وخت، رخصت، او د فایلونو ساتنه؛
  15. د پرسونل د ډیټابیس جوړول او ساتنه او د پوهنتون د ټولو اداري او خدماتي ځواکونو د خدماتو او اداري ریکارډونو جوړول او د پرسونل د احصایو چمتو کول او تنظیمول، ساتل او تازه کول؛
  16. د حاضري او غیر حاضرۍ چارو ترسره کول او د خدمتي کارکوونکو او ساتونکو د کاري مهالویش ترتیبول، د مامورینو د حاضري او غیرحاضرۍ د ساعتونو محاسبه، د رخصتیو محاسبه او د حق الزحمه د ورکړې لپاره د هغوی د لیست ترتیبول؛
  17. د استادانو او کارمندانو د حاضري کارتونو او زده کونکو کارتونو صادرولو او نوي کولو پورې اړوند د ټولو چارو مدیریت او تنظیم؛

د اړيکې شمېره: ۰۷۲۹۱۲۱۲۰۰

د برېښناليک آدرس: [email protected]

dang nhap hitclub rut tien no hu sunwin valencia vs atletico madrid soi keo bong da 00h30 23 02 2025 doi thu ua thich hayzo club sin88 poker 9713 poker bull b52 club gioi thieu huong dan choi cuoc de dang dream86 soi keo 66025 vt999 slot 30582 luat choi lo de bao lo ac milan vs genoa soi keo bong da 02h45 16 12 2024 suc manh san nha king88 tai xiu 39214 lo xien hitclub bong88 8888 99770 nohu90 no hu 70080 keo penalty poker 4461 sunwin co uy tin khong sunwin tai xiu 12191 go89 tai xiu 59793 real sociedad vs espanyol soi keo bong da 00h30 10 02 2025 chu nha bat chan ba vuong