[xyz-ips snippet="shamsi"]

اداري آمریت یو له هغو څانګو څخه دی چې د اداري – مالي مرستیال تر مستقیم نظارت لاندې وي. دا څانګه د پوهنتون د اداري پروګرامونو د ګړندي کولو په لار کې فعالیت کوي او د معلوماتي ټکنالوجۍ واحدونو، انټرنېټ کلب، تدارکاتو، ساتنې او پالنې او د اطلاعاتو دفتر د فعالیتونو څارنه کوي. دا د بشري منابعو په څانګه کې د بشري منابعو په استخدام، اداري کارمندانو ارزونه او د پوهنتون د بشري منابعو فعالیتونو لپاره د مناسب چاپیریال چمتو کولو لپاره د یو لړ دندو او فعالیتونو سره رول لوبوي.

نوم او تخلص: حجت الله حیدري

د زیږون کال او ځای: ۱۳۷۷، د غزني ولایت، ناور ولسوالۍ

تحصیلي څانګه: ملکي انجینري

تحصیلي درجه: لیسانس

سازماني موقف: اداري او بشري سرچینو آمریت

  • د ساختماني انجینرۍ لیسانس
  • د هستوګنې او مارکیټونو د تعمیراتو د څارنې انجنیر: د صباح غزنې شرکت د یو کال لپاره
  • د کنټرول مدیر: د یو کال لپاره کیمیا رنګه دانه شرکت
  • د کتاب او مونوګراف ایډیټور: بهسودي برادران مطبوعات د دریو میاشتو لپاره
  • د ټولنیزو موضوعاتو ښوونکی: د نور غزنی عالي لېسه د یو کال لپاره

د اداري او بشري سرچینو آمریت د دندو توضیحات:

  1. د لارښوونو او اړین اداري میکانیزمونو چمتو کول او تنظیم کول؛
  2. د خدماتو د تدارکاتو او کارپردازي څارنه؛
  3. د څارنې لاندې د ټولو څانګو د ښه کار جریان څارنه؛
  4. د لیلیې د ټولو چارو اداره او څارنه؛
  5. د پوهنتون د ودانیو او تاسیساتو د ساتنې او پاکولو اړوند چارو څارنه، د پوهنتون د چاپ او بیا تولید اړوند چارو تنظیمول؛
  6. د وسایطو سمه کارول، د موټر چلوونکو د ورځني کاري مهال ویش ترتیب، او د پوهنتون لخوا د اړتیا وړ وسایطو اټکل؛
  7. د پوهنتون په مختلفو څانګو کې د اړتیا وړ ترمیمونو سره معامله، پالن کول او څارنه؛
  8. د پوهنتون د پروګرامونو او پیښو اړوند د ټولو اداري چارو ترسره کول؛
  9. د مراجعینو لپاره مسؤل لارښوونه او ځواب ورکول؛
  10. له همکارانو سره د نورو اداري کارونو په ترسره کولو کې همکاري او لارښوونه؛
  11. د کار په جریان کې د اعتماد رعایت او د مینځپانګو نه افشا کول؛
  12. د کارمندانو د استخدام او هوساینې لپاره د مقرراتو او لارښوونو پلي کول؛
  13. د پوهنتون لخوا د اړتیا وړ بشري منابعو وړاندوینه کول او د اړوندو استخدام قوانینو او مقرراتو سره سم د پوهنتون کارمندانو ګمارل ترسره کول؛
  14. د کارموندنې دوسیې تنظیم او ساتل او د اړوندو حکمونو صادرول، په شمول د تعلیق ټاکل، ترفیع، اضافي وخت، رخصت، او د فایلونو ساتنه؛
  15. د پرسونل د ډیټابیس جوړول او ساتنه او د پوهنتون د ټولو اداري او خدماتي ځواکونو د خدماتو او اداري ریکارډونو جوړول او د پرسونل د احصایو چمتو کول او تنظیمول، ساتل او تازه کول؛
  16. د حاضري او غیر حاضرۍ چارو ترسره کول او د خدمتي کارکوونکو او ساتونکو د کاري مهالویش ترتیبول، د مامورینو د حاضري او غیرحاضرۍ د ساعتونو محاسبه، د رخصتیو محاسبه او د حق الزحمه د ورکړې لپاره د هغوی د لیست ترتیبول؛
  17. د استادانو او کارمندانو د حاضري کارتونو او زده کونکو کارتونو صادرولو او نوي کولو پورې اړوند د ټولو چارو مدیریت او تنظیم؛

د اړيکې شمېره: ۰۷۲۹۱۲۱۲۰۰

د برېښناليک آدرس: [email protected]