[xyz-ips snippet="shamsi"]

اداري آمریت یو له هغو څانګو څخه دی چې د اداري – مالي مرستیال تر مستقیم نظارت لاندې وي. دا څانګه د پوهنتون د اداري پروګرامونو د ګړندي کولو په لار کې فعالیت کوي او د معلوماتي ټکنالوجۍ واحدونو، انټرنېټ کلب، تدارکاتو، ساتنې او پالنې او د اطلاعاتو دفتر د فعالیتونو څارنه کوي. دا د بشري منابعو په څانګه کې د بشري منابعو په استخدام، اداري کارمندانو ارزونه او د پوهنتون د بشري منابعو فعالیتونو لپاره د مناسب چاپیریال چمتو کولو لپاره د یو لړ دندو او فعالیتونو سره رول لوبوي.

نوم او تخلص: حجت الله حیدري

د زیږون کال او ځای: ۱۳۷۷، د غزني ولایت، ناور ولسوالۍ

تحصیلي څانګه: ملکي انجینري

تحصیلي درجه: لیسانس

سازماني موقف: اداري او بشري سرچینو آمریت

  • د ساختماني انجینرۍ لیسانس
  • د هستوګنې او مارکیټونو د تعمیراتو د څارنې انجنیر: د صباح غزنې شرکت د یو کال لپاره
  • د کنټرول مدیر: د یو کال لپاره کیمیا رنګه دانه شرکت
  • د کتاب او مونوګراف ایډیټور: بهسودي برادران مطبوعات د دریو میاشتو لپاره
  • د ټولنیزو موضوعاتو ښوونکی: د نور غزنی عالي لېسه د یو کال لپاره

د اداري او بشري سرچینو آمریت د دندو توضیحات:

  1. د لارښوونو او اړین اداري میکانیزمونو چمتو کول او تنظیم کول؛
  2. د خدماتو د تدارکاتو او کارپردازي څارنه؛
  3. د څارنې لاندې د ټولو څانګو د ښه کار جریان څارنه؛
  4. د لیلیې د ټولو چارو اداره او څارنه؛
  5. د پوهنتون د ودانیو او تاسیساتو د ساتنې او پاکولو اړوند چارو څارنه، د پوهنتون د چاپ او بیا تولید اړوند چارو تنظیمول؛
  6. د وسایطو سمه کارول، د موټر چلوونکو د ورځني کاري مهال ویش ترتیب، او د پوهنتون لخوا د اړتیا وړ وسایطو اټکل؛
  7. د پوهنتون په مختلفو څانګو کې د اړتیا وړ ترمیمونو سره معامله، پالن کول او څارنه؛
  8. د پوهنتون د پروګرامونو او پیښو اړوند د ټولو اداري چارو ترسره کول؛
  9. د مراجعینو لپاره مسؤل لارښوونه او ځواب ورکول؛
  10. له همکارانو سره د نورو اداري کارونو په ترسره کولو کې همکاري او لارښوونه؛
  11. د کار په جریان کې د اعتماد رعایت او د مینځپانګو نه افشا کول؛
  12. د کارمندانو د استخدام او هوساینې لپاره د مقرراتو او لارښوونو پلي کول؛
  13. د پوهنتون لخوا د اړتیا وړ بشري منابعو وړاندوینه کول او د اړوندو استخدام قوانینو او مقرراتو سره سم د پوهنتون کارمندانو ګمارل ترسره کول؛
  14. د کارموندنې دوسیې تنظیم او ساتل او د اړوندو حکمونو صادرول، په شمول د تعلیق ټاکل، ترفیع، اضافي وخت، رخصت، او د فایلونو ساتنه؛
  15. د پرسونل د ډیټابیس جوړول او ساتنه او د پوهنتون د ټولو اداري او خدماتي ځواکونو د خدماتو او اداري ریکارډونو جوړول او د پرسونل د احصایو چمتو کول او تنظیمول، ساتل او تازه کول؛
  16. د حاضري او غیر حاضرۍ چارو ترسره کول او د خدمتي کارکوونکو او ساتونکو د کاري مهالویش ترتیبول، د مامورینو د حاضري او غیرحاضرۍ د ساعتونو محاسبه، د رخصتیو محاسبه او د حق الزحمه د ورکړې لپاره د هغوی د لیست ترتیبول؛
  17. د استادانو او کارمندانو د حاضري کارتونو او زده کونکو کارتونو صادرولو او نوي کولو پورې اړوند د ټولو چارو مدیریت او تنظیم؛

د اړيکې شمېره: ۰۷۲۹۱۲۱۲۰۰

د برېښناليک آدرس: [email protected]

daniel negreanu debet no hu 19805 tai sao sunwin khong rut duoc tien slot 39461 the thao ao luck8 de ra 32 hom sau danh con gi game slot trai cay b52 club giao dien dep huong dan choi xoc dia la gi lam nao de thang ca do bong da bai lieng max88 quick68 club cau thu haaland ung tuyen 88vn atalanta vs club brugge soi keo bong da 03h00 19 02 2025 chu nha tro lai no hu phat tai cham soc khach hang tk88 game ban ca bingo 99ok doc keo bong da nap tien nha cai tk816 huong dan chi tiet cwin com chia se bi kip du doan tai xiu hom nay chinh xac nohu52 cong game no hu uy tin