[xyz-ips snippet="shamsi"]
There is nothing to show here!
Slider with alias none not found.

در ادامه حمایت های مادی و معنوی پوهنتون خاتم النبیین(ص) از کارمندان خویش، درآستانه عید سعید قربان و به منظور ایجاد فضای روحیه بخش و شادابی و همچنین افزایش سطح شناخت و آشنایی بیشتر از مناطق تاریخی و فرهنگی کشور سفر تفریحی به ولایت زیبای بامیان تدارک دیده شد. به این منظور کاروان سفر تفریحی- فرهنگی کارمندان اداری پوهنتون صبحگاه روز جمعه 1403/03/25 از ولایت غزنی به مقصد بامیان حرکت نمود.

این سفر از ساعت 9:30 دقیقه شروع و از مسیر میدان شهر به طرف ولایت بامیان که از مسیر ولسوالی زیبا و سرسبز جلریز، کوتل سیاه خاک و کوه  معدن آهن حاجی گک  با دره های سرسبز و چشمه­ سارها وجوی­های آب زلال و مسیرهای با طراوت و آب و هوای دلپذیر بهاری ادامه یافت. در جریان این سفر مناطق باستانی شهر زیبای بامیان از جمله بت­های تاریخی صلصال و شمامه، دره زیبای اژدر و
پارک ملی بند امیر بازدید به عمل آمد. این سفر عصر روز یک­شنبه مصادف با روز عرفه مورخ 1403/03/27 با حرکت کارمندان به سمت شهر غزنی پایان یافت.

در جریان این سفر مناطق و اماکن زیر مورد بازدید قرار گرفت:

دره تاریخی اژدر واقع در شهر بامیان

بت­های تاریخی و باستانی شمامه و صلصال

پارک ملی بند امیر شامل بندهای طبیعی و زیبای هیبت، ذوالفقار و …

قدم­گاه حضرت علی (ع) واقع در بند امیر

این سفر که در آستانه روز بزرگ عرفه و عید سعید قربان بود با حضور 9 تن از کارمندان اداری پوهنتون خاتم­النبیین (ص) شعبه غزنی شامل آقایان دین محمد عطایی، حجت الله حیدری، صفرعلی فصیحی، رحمت الله حیدری، محمد ضیاء غلامی، علیرضا حیدری، حسین داد کامران، عتیق الله حیدری و بسم الله فطرت همراه با سلامتی و موفقیت پایان یافت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *