سه‌شنبه 28 حمل 1403 برابر با Tuesday, 16 April , 2024

چهار شنبه ۲۳ سنبله ۱۴۰۱، جلسه توجیهی و آشنایی با لوایح و مقررات، برای محصلان اناث پوهنتون خاتم النبیین شعبه غزنی، از سوی معاونت امور محصلان با معاونت اداری- مالی در سالن اجتماعات پوهنتون برگزار شد.
این جلسه که به منظور آشناسازی محصلان جدیدالورود سمستر خزانی سال تحصیلی ۱۴۰۱ با لوایح و مقرارت آموزشی و اداری برگزار شده بود، با تلاوت آیات چند از کلام الله مجید توسط نورالسماء سعادت، دانشجوی سمستر اول پوهنتون، آغاز شده و با سخنرانی ریاست محترم پوهنتون خاتم النبیین(ص) شعبه غزنی، جناب دکتر حبیبی، ادامه یافت. دکتر حبیبی در این صحبتها، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان جدید الشمول و توضیح ضرورت همراهی تخصص با تعهد، بیان داشتند که وظیفه ما در اینجا خدمتگذاری و ایجاد فرصت و فضای مناسب تحصیلی برای محصلان است که در آن هم ارزشهای اصیلی دینی و ملی پاس داشته شود و هم تخصص و دانش مسلکی آموخته گردد. رئیس محترم پوهنتون در ادامه خطاب به محصلان تأکید نمودند که از فرصت ایجاد شده و امکان موجود در بخشهای مختلف پوهنتون کمال استفاده را بنمایند و رعایت حجاب و حفظ شئونات اسلامی را پاس دارند.
بعد از ریاست محترم دانشگاه، استاد کریمی معاون اداری- مالی به ایراد سخن پرداخته و لوایح و مقررات اداری پوهنتون را برای دانشجویان توضیح دادند؛ بعد استاد پویا، معاون امور محصلان، قوانین و مقررات آموزشی را به بحث گرفته و در اخیر داکتر شریفی، رئیس انستیتوت علوم صحی خاتم النبیین(ص) در مورد لوایح و مقررات مربوط به انستیتوت صحبتهایی داشته و نکات لازم را برای دانشجویان جدید الشمول بیان داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *