[xyz-ips snippet="shamsi"]
There is nothing to show here!
Slider with alias none not found.

فوتسال دانشجویی سال ۱۴۰۳ تحت عنوان جام همدلی و اتحاد که چندی قبل با اشتراک ۱۲ تیم از پوهنتون خاتم النبیین(ص) شعبه غزنی در سالن ورزشی افتخار آغاز شده بود، روز سه شنبه مورخ ۱۴۰3/۳/۲۲، با بازی تیم های قهرمانان خاتم و عصر جدید، در سالن ورزشی افتخار به پایان رسید. در این بازی که در آن تیم قهرمان خاتم با نتیجه ۴ بر صفر از سد تیم عصر جدید گذشت، به قهرمانی دست یافت و تیم عصر جدید مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

پس از ختم بازی فینال، جناب دکتر مهدوی آمر انکشاف مسلکی و مسئول کمیته اجرایی تورنمنت فوتسال دانشجویی ایراد صحبت نموده و در این صحبت که در آن ریاست پوهنتون، معاونین، روسای دانشکده ها، اساتید و تعداد کثیری از علاقمندان فوتبال نیز حضور داشتند، از حمایت های همه جانبه رئیس پوهنتون جناب دکتر حبیبی، تلاشهای آمر فرهنگی جناب دکتر بسم الله مهدوی و کمیته برگزاری فوتسال دانشجویی آقایان زکریا محمدی و داکتر سید علی شریفی تشکری و قدردانی به عمل آورد. دکتر مهدوی در ادامه و بخش دیگری از صحبتها، اسامی اعضای تیم منتخب پوهنتون را که از میان بهترین بازیکنان این تورنمنت برگزیده شده بود، به شرح ذیل اعلام کرد: سید احمدشعیب قطب زاده، محمدعلی حیدری، وارث احمد نقشبندی، علیسینا، شهاب، فرید، محمد غلامی، جاوید طاهری، سیرت، علیرضا حیدری و محمد الله.

به دنبال صحبتهای آمر محترم انکشاف مسلکی، بخش دوم برنامه اختتامیه آغاز شده و در آن برندگان و مقام آورندگان این تورنمنت مورد تشویق واقع گردید و کاپها، مدالها و هدایایی از سوی ریاست، معاونین و اساتید پوهنتون به آنها اهدا گردید.

بایسته ذکر است که نتایج نهایی این دور از بازیها، قرار شرح ذیل است:

  • قهرمان، تیم قهرمانان خاتم از دانشکده طب معالجوی؛
  • نایب قهرمان، تیم عصر جدید از دانشکده طب معالجوی؛
  • مقام سوم، اتحاد نرسینگ از انستیتوت علوم صحی خاتم النبیین غزنی؛
  • بهترین بازیکن جناب آقای محمد علی حیدری، از تیم قهرمانان خاتم؛
  • بهترین گولر جناب آقای سید شعیب قطب زاده، از تیم قهرمانان خاتم؛
  • آقای گول جناب آقای جاوید طاهری، از تیم عصر جدید؛
  • قهرمان اخلاق تیم موج خاتم؛
  • بهترین داور جناب آقای اجمل.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *