پنج‌شنبه 30 حمل 1403 برابر با Thursday, 18 April , 2024

سمینار ارتقای ظرفیت کارمندان تحت عنوان «اخلاق حرفه‌ای و رفتار نهادی» با ارایه دکتر محمد یوسف رضایی، به روز سه شنبه مورخ 12/7/1401 برای اعضای کادر علمی ـ اداری معاونت علمی – تدریسی و سایر همکاران دانشگاه از سوی معاونت علمی – تدریسی برگزار گردید.
جلسه با دبیری علی محمد نظری، سکرتریت معاونت علمی، آغاز گردید. در ابتدای جلسه، دکتر محمدداود مدقق، معاون علمی دانشگاه، ضمن خوشامدگویی به اشتراک کننده گان در سمینار، نکات ارزشمندی را به عنوان تجربیات یک دهه کار علمی و اداری خود برای مشارکت کنندگان بیان نموده و برگزاری چنین جلساتی را لازم و ضروری دانستند.
در ادامه دکتر محمد یوسف رضایی، ارایه کننده سمینار، موضوع را از ابعاد و زوایای مختلف مورد بررسی قرار دادند. دکتر رضایی مفهوم نهاد، عناصر تشکیل دهنده نهاد، رفتار نهادی، شاخص های رفتار نهادی، مفهوم اخلاق حرفه‌ای، عوامل پایه‌ای اخلاق حرفه‌ای، عوامل تاثیرگذار بر اخلاق حرفه‌ای و پیامدهای اخلاق حرفه‌ای را با ذکر مثال های عینی از نهادها و سازمان های اجتماعی به تفصیل تبیین نمودند.
به نظر وی، داشتن مهارت ادارکی، مهارت انسانی و مهارت تخنیکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در اخلاق حرفه‌ای و رفتار نهادی اند که هرکدام از حیث اهمیت با سطوح سه گانه مدیریتی(مدیران عالی، مدیران میانی و مدیران عملیاتی) در سازمان و نهاد مرتبط هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *