[xyz-ips snippet="shamsi"]
There is nothing to show here!
Slider with alias none not found.

روز سه شنبه مورخ 3/7/1403 معاونت امور محصلان و کمیته محصلان سطح پوهنتون، «جلسه هم‌فکری با خانواده‌های دانشجو» را مطابق پلان عملیاتی، در سالن اجتماعات ابوریحان برگزار کرد.
در ابتدای برنامه، از قاری محترم سیدهادی سجادی دعوت بعمل آمد تا برنامه را با تلاوت چند، از آیات قرآن کریم آغاز نماید و در ادامه، برنامه¬ با گردانندگی آقای اسدالله شمس ادامه یافت و در بخش سوم برنامه معاونت محترم امور محصلان جناب استاد فصاحت در چارچوب شعار تعهد و تخصص به موارد ارزنده و ارزشمندی، همچون مسئولیت نهاد پوهنتون و خانواده پرداخت و بیان داشت که ارتباط این دو نهاد می‌تواند در فرایند تحصیلی دانشجویان موثرواقع شوند و آثار مثبت را بدنبال خواهند داشته باشد.
معاونت محترم هم چنان به بیان چالشها و راه حلها با کمک این دو نهاد پرداخت و میزان مسئولیت پذیری والدین در قبال فرزندان شان و مسئولیت پوهنتون در قبال آنان را بیان داشت.
در قسمت بعدی برنامه میزمدوری که شکل گرفت استادان محترم، مدیران و کارمندان در کنار مهمان عزیزی که به نمانیدگی از دانشجویان آمده بودند؛ بسیار صمیمانه و دوستانه کنار هم نشسته و تبادل نظر نمودند و هردو جانب، نظریات و پیشنهادات خود را بیان نمودند که حتما مورد توجه قرار خواهند گرفت.
همچنان ریاست محترم دانشکده حقوق جناب استاد معرفت بیانات ارزنده و ارزشمند را، راجع به دانشجویان حقوق خدمت والدین محترم ارائه نمودند و نظریات و پیشنهادات آنان را یاداداشت نمود.
همچنان ریاست محترم دانشکده اقتصاد جناب استاد فهیمی در مورد دانشجویان اقتصاد صحبت نمود و به نظریات و پیشنهادات والدین توجه نمودند و بیان داشت حتما مورد ملاحظه قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *